1 (1)

لیزر درمانی یا لیزرتراپی نوعی روش درمانی غیر تهاجمی و مفید است که امروزه به عنوان یک مدالیته پرکاربرد در کلینیک های فیزیوتراپی شناخته می شود. انرژی الکترومغناطیس مادون قرمز از طریق فوتون های لیزر بر بدن وارد شده و با افزایش گرمای بافت ها، جریان خون و افزایش متابولیسم سلول ها به روند بهبودی کمک می کند. لیزر درمانی با افزایش متابولیسم و سوخت ساز در بدن انرژی در دسترس سلول ها برای ترمیم و بازسازی را به میزان بیشتری در اختیارشان قرار داده و به همین دلیل به عنوان یکی مدالیته درمانی موثر و پرکاربرد در فیزیوتراپی شناخته می شود.

لیزر

1 (9)

مگنت تراپی روش درمانی ایمن و غیر تهاجمی که در آن از انرژی مغناطیسی برای اهداف درمانی در کلینیک های فیزیوتراپی استفاده می شود. این روش درمانی موجب تسکین درد و تسریع روند بهبودی و ترمیم آسیب ها می شود. استفاده از امواج مغناطیس در طی این روش درمانی موجب ایجاد یک میدان مغناطیسی ثابت در بدن شده که می‌تواند به افزایش تعادل و تقویت بدن کمک کند.

مگنت تراپی

painrelief_shockwave

شاک ویو تراپی روشی است که در آن امواج شوک از طریق اپلیکاتور به ناحیه مورد نظر ارسال می شود. در سال های اخیر تحقیقات متعددی در ارتباط با این روش درمانی انجام شده است. تحقیقات متعددی در ارتباط با مزایای شاک ویو تراپی انجام شده و نشان داده است که بیماران مختلف می توانند از مزایای حاصل از این روش بهره مند شود.

Physio,Treatment,With,Electrical,Stimulation,On,Patient’s,Knee

از الکتروتراپی در درمان آسیب‌های غضروف مفصلی، ترمیم دیسک مهره‌ای، ترمیم تاندون‌ها و تقریبا ترمیم تمام بافت‌های بدن می‌توان استفاده کرد و هر یک از بخش‌های طیف وسیع الکتروتراپی، نقش خاصی را در پروسه بهبودی و ترمیم ایفا می‌کنند

Can-Ultrasound-Therapy-Cause-Damage-min

اولتراسوند تراپی