مشکلات اسکلتی عضلانی
OUR CLINIC

Lima Physiotherapy Clinic

با تجهیزات و روش های درمانی کلینیک تخصصی فیزیوتراپی لیما آشنا شوید

فیزیوتراپیست‌ها از روش‌های مختلفی برای کمک به درمان بیماران خود استفاده می‌کنند. مجموعه‌ای از روش‌های درمانی وجود دارد که می‌توانند به تقویت، آرامش و بهبود ماهیچه‌ها کمک کنند. از این میان، مواردی که فیزیوتراپیست شما انتخاب می‌کند؛ ممکن است بسته به شرایط خاص، نیازها و اهداف کلی بازتوانی (توانبخشی) شما متفاوت باشد.

لیزر تراپی

در فیزیوتراپی از لیزر (پر توان و کم توان) به منظور ترمیم بافت آسیب دیده و تسریع روند بهبودی استفاده می گردد. این درمان کاملا غیر تهاجمی و بدون درد می باشد.

تکارتراپی

با استفاده از طول موج های رادیو فرکانس سبب افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی در بافت آسیب دیده شده و به تسریع روند ترمیم و بهبودی کمک میکند.

شاک ویو امواج صوتی با انرژی بسیار بالا می باشد که از طریق تحریک تولید کلاژن و تخریب کلسیم انباشته منجر به بهبود التهابات مزمن، کاهش درد و رفع گرفتگی های عضلانی، رفع خار پاشنه و.‌.. می گردد.

مگنت تراپی

مگنت تراپی روش درمانی ایمن و غیر تهاجمی که در آن از انرژی مغناطیسی برای اهداف درمانی در کلینیک های فیزیوتراپی استفاده می شود.

این روش درمانی موجب تسکین درد و تسریع روند بهبودی و ترمیم آسیب ها می شود.

طب سوزنی

درای نیدلینگ یا سوزن خشک یک تکنیک درمانی موثر و مکمل در فیزیوتراپی می باشد‌. در این روش با وارد نمودن سوزن های نازک و مخصوص در نقاط خاص بدن به درمان گرفتگی و اسپاسم عضلات و نقاط ماشه ای کمک می شود.

بیشتر

به کاربرد درمانی جریان‌های الکتریکی، الکتروتراپی می‌گویند که شامل تحریک الکتریکی، اولتراسوند، استفاده از گرما و سرما، دیاترمی، میدان‌ها و پرتوهای الکترومغناطیس و لیزر می‌شود. به طور کلی هدف استفاده از الکتروتراپی، بهبود روند التیام، کاهش التهابات، تغییرات عروقی، کاهش و از بین بردن درد، افزایش تکثیر سلولی برای تسریع ترمیم، شکل دهی مجدد به بافت و موارد اینچنینی است.

اولتراسوند تراپی